-=¤§ LOVE §¤=-







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس های عاشقانه



 

همه میگویند ۱۳ عددی نحس است اما من میگویم عامل نحسی ۱و۳هستند نه ۱۳…عشقای امروزی یا ۱ نفره است یا ۳نفره.

 

********************************

 

سیب سرخی را به من بخشید و رفت / عاقبت بر عشق من خندید و رفت/ اشک در جشمان سردم حلقه زد بی مروت گریه ام را دید و رفت

 

********************************

 

حتی اگر دیدارتو برام باشه خیلی محال / مهم اینه دوست دارم فاصله ها روبیخیال

 

********************************

 

به تاوان دل شکسته ام هزاران دل خواهم شکست گناهش بپای دلی که دل مرا شکست

 

********************************

 

ازساعت متنفرم…! اختراعی که مدام جاى خالى حضورت رابه رخ دلتنگیهایم میکشد..!

 

********************************

 

ازساعت متنفرم…! اختراعی که مدام جاى خالى حضورت رابه رخ دلتنگیهایم میکشد..!

 

********************************

 

قطار،راهت را بگیر و برو،نه کوه توان ریزش دارد و نه ریز علی پیراهن اضافه!روزگار روزگار دیگریست

 

********************************

 

فهمیدى تصادف کردم ؟به کسی نگیا بذاربرات بگم ؟توجاده چشات،اتوبان نگات ،خوردم به خوبیات ،چپ کردم واسه صفات، قربون وفات ،زت زیاد

 

********************************

 

تنهایی ام را . . .  . دوست دارم! بوی. . . . پاکی میدهد!

 

********************************

 

ماهیگیر دلش سوخت…. اینبار ماهی بود که از تنهایی قلاب را رها نمیکرد

 

********************************

 

سر سوزنى اگر مرا میخواست زمین و زمان را بهم میدوخت

 

********************************

 

راننده تاکسی اسکناس رو گرفت و پرسید: ۱نفری؟ مکث کردمو گفتم خیلی وقته!

 

********************************

 

اعتبار انسانها به حضورشان نیست,به دلهره ایست که در نبودشان احساس میکنیم

 

********************************

 

به سلامتیه خودمون ؛ که همیشه اونی شدیم که بقیه میخوان ولی ….. هیچکس اونی نشد ک ما میخوایم

 

********************************

 

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از جنس نسیم،هر چه هستی گذرا نیست،هوایت، بویت،فقط آهسته بگو با دلم میمانی

 

********************************

 

پنجره ی باران خورده ات را باز کن،چند سطر پس از باران…. چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده….دلم برایت تنگ است

 

********************************

 

تو کیستی که من بی تو اینگونه بی تابم، شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم، تو چیستی من از موج هر تبسم تو بسان قایق شکسته روی گردابم

 

********************************

 

قصیده میشوم اگر تو تشنه شنیدنی!به اوج میرسم اگر,تو بی قرار دیدنی بیا که در هوای تو ,از تو نفس تازه کنم !بیاکه این حماسه را با تو پر آوازه کنم

 

********************************

 

به کسانی که پشت سرتان حرف میزنند بی اعتنا باشید،انها به همان جا تعلق دارند،دقیقآ پشت سرتان

 

********************************

 

آنان‎ ‎که‎ ‎با‎ ‎افکاری‎ ‎پاک‎ ‎و‎ ‎فطرتی‎ ‎زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا که جاودانند

 

********************************

 

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید

 

********************************

 

شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند ، ولی “دلم” را هرگز .

 

********************************

 

تعداد دقیق مژه هایت را میدانم ، تعجب نکن ، مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟

 

********************************

 

دستم نمی رسد به بلندای چیدنت ، باید بسنده کنم به رویای دیدنت .

 

********************************

 

آرام ام ، مثل مزرعه ای که تمام محصولش را آفت زده ، دیگر نگران داس ها نیستم !

 

********************************

 

خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن ، به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !

 

********************************

 

حتی کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند ، وای به وقتی که دل تنگ باشد !

 

********************************

 

چشمانم را باز میکنم و او نیست ، این بی رحمانه ترین اتفاق هر روز است .

 

********************************

 

دوستت خواهم داشت در سکوت ، مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد .

 

********************************

 

جریان چیست ؟ چرا پیدا نمیشود جسد آنانی که ادعا میکنند برایمان میمیرند ؟

 

********************************

 

کف بینی نکن ! دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !

 

********************************

 

اس نمیدی چی شده،ازبیست گذشت سی شده،ثانیه ها لنگ شده،دلهاهمه سنگ شده،خیال نکن جنگ شده،دلم برات تنگ شده،خسیس نشو اس بده،حالی به مخلص بده،توسنگ شدی من شیشه آخه اینجورنمیشه،بذار بگم چی میشه،دوست دارم همیشه

 

********************************

 

وقتی در صندوقچه خاطرات پنهانت میکنند 
یعنی هنوز هستی …!!

 

********************************

 

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم

 

********************************

 

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم / عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم / عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم / عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

 

********************************

 

شبی از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم های دلم را / قلم گفتا برو بیمار عاشق / ندارم طاقت این بار غم را

 

********************************

 

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

 

********************************

 

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را میخورند

 

********************************

 

می گویند: شاد بنویس. نوشته هایت درد دارند!
و من یاد مردی می افتم که با کمانچه اش گوشه خیابان شاد میزد …
اما با چشمهای خیس

 

********************************

 

بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند

 

********************************

 

وقتی از دوری توتموم میشه تحملم، توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم.

 

********************************

 

دگر حس شقایق را نداری،هوای قلب عاشق را نداری،از آن چشمان خون سرد تو پیداست،که قلب تنگ سابق را نداری.

 

********************************

 

در این شهر صدای پای مردمیست که همچنانکه تو را میبوسند،طناب دار تو را میبافند، مردمیکه صادقانه دروغ میگویند و خالصانه به تو خیانت میکنند،در این شهر هر چه تنهاتر باشی پیروزتری…

 

********************************

 

یک روز رسد خوشی به اندازه کوه یک روز رسد غمت به اندازه دشت ،افسانه زندگی چنین است ،درسایه کوه باید از دشت گذشت.

 

********************************

 

دلهای پاک خطانمی کنندسادگی می کنند! وامروزسادگی بزرگترین خطای دنیاست!

 

********************************

 

کاش “پرده” میدانست که تا”پنجره” باز است فرصت رقصیدن دارد

 

********************************

 

پشت چراغ قرمزی پسرکی با چشمان معصوم گفت چسب زخم نمیخواهید؟ اهی کشیدمو باخودگفتم اگر همه ی چسبهایت راهم بخرم نه زخم های من خوب میشود نه زخم های تو

 

********************************

 

پرسیدند دوست را خواهی یا دنیارا؟گفتم ای بی خبران دوست من دنیای من است

 

********************************

 

من خدا را دارم،کوله بارم بر دوش،سفری می یابد،سفری بی همراه،گم شدن تا ته تنهایی محض،سازکم با من گفت:هرکجا لرزیدی،از سفر ترسیدی،تو بگو از از ته دل،من خدا را دارم،منو سازم چندیست که فقط با اوییم

 

********************************

 

گویی امشب کسی به دلم چنگ زده است درد غریبی به جانش انداخته است دلبرم کجایی که دلم برای تو لک زده است

 

********************************




نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:00---6 مرداد 1391
این جا . . . در دنیای من . . .







گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند . . .







دیگر گوسفند نمی درند . . .







به نی چوپان دل می سپارند و گریه می كنند . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط امیر رضا حسامی در 19:0 | |